شرایط گارانتی
ضمن تشکر از انتخاب شما ؛
- محصولات فاقد گارانتی شرکتی ، 7 روز مهلت تست از زمان تحویل مامور پست را شامل خواهند شد؛ لذا خواهشمندیم در این بازه کالای خود را تست و در صورت عیب یا ایراد فنی به پشتیبان سایت در پیام رسان واتس اپ اطلاع دهید.
- لازم به ذکر است این دسته از محصولات توسط مسئول مربوط قبل از ارسال تماما تست و بررسی خواهند شد.
- دقت داشته باشید در این بازه ( 7 روز ) محصول نباید از حالت اولیه خارج شده باشد، به طور مثال دوربین نباید پیچ شده باشد یا لیبل آن مخدوش شده باشد و همینطور کارتن دستگاه باید در شرایط اولیه نگهداری شود.
- در رابطه با محصولاتی که گارانتی شرکتی دارند نیز میتوانید جهت خدمات گارانتی با شرکت مربوطه تماس حاصل فرمایید (پشتیبان سایت به شما در این امر کمک خواهد کرد)
- در نهایت مجموعه خانه هوشمند سایبر 24 ماه خدمات پس فروش را به صورت توافقی به شما تضمین خواهد داد.
شما برای ما ارزشمند هستید و ما نهایت تلاش خود را جهت بهبود فرایند خرید و پشتیبانی پس از آن خواهیم کرد.
شماره تماس پشتیبان سایت : ۰۹۱۹۹۵۷۲۰۲۳ می باشد.